
Ei oikein ole nukuttanut parina viime yönä ja yöt/aamut ovat olleet kamalia. Viimeistä kuvaa ei ole tapahtunut (minua ei nähdä lenkillä), mutta kuvittelin tilanteen tuollaiseksi. 8>
torstai, 11. syyskuu 2008
torstai, 11. syyskuu 2008

Ei oikein ole nukuttanut parina viime yönä ja yöt/aamut ovat olleet kamalia. Viimeistä kuvaa ei ole tapahtunut (minua ei nähdä lenkillä), mutta kuvittelin tilanteen tuollaiseksi. 8>
Kommentit